ni koleksi tempahan umie

 eh anak korang suka tak transformers?
umie ada 2 hero..
keduanya suka transformers...

alhamdulillah rezeki mereka ..umie walaupun tak bekerja..namun umie ada kebolehan mencetak baju..
sambil cetak untuk sendiri pakai..
umie ada juga offer kepada kawan kawan..
mana tahu mereka pun cari baju transformers...

ye lah kan kat kedai biasanya pilihan watak terhad..
cetak sendiri ni..kita bole pilih gambar yang anak anak suka...betul tak..
tambahan anak umie suka tulis nama..
bagi mereka itu penghargaan yang luar biasa...

eh asyik cerita anak umie je kan..hahahaha
dah mak gitulah..

cer tengok transformers kat bawaj ni..
ni dari kawan umie.. namnya Linda..Linda ni tinggal di Mempaga..
korang tau ke mempaga kat mana?
haaa cer google..

linda tempah ni khas untuk anak bujangnya...
tertanya juga bila baju sampai...
tak leh nak yakin sangat mereka suka sampailah mereka sendiri khabarkan..

melompat umie hahahaha...selalu dengar anak je cakap suka..
ni anak linda pun suka...

eh anak sahabat umie guelis nak juga ke..
umie buat ni tak mahal pun..
mampu milik sebab umie sendiri mak kan..so paham sangatlah klau mahal kang..habis duit kat baju jer...

eh melalut dah heheheh...


gambar ni umie ambil di insta 
kalu sahabat ada insta jemput follow skodeng skodeng..di @bumiprintingmaju
Alhamdulillah syukur sukanya lah bila dapat happykan anak kitakan..

Comments

Popular posts from this blog

JENIS- JENIS MATERIAL UNTUK T-SHIRT

TUALA a.k.a TOWEL