Posts

Showing posts from August, 2012

salam

Image
Kemeriahan semakin terasa di setiap detik dan tempat. Tidak kira muda atau yang tua akan membeli barang keperluan menyambut hari lebaran. Bazar Ramadhan Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur memang lokasi yang menjadi tumpuan rakyat Malaysia. Aku tengok pelancong asing pun tak menang tangan beli barang contohnya baju melayu dan baju kurung. Wah meriah sungguh, hebak mung. Lagi pun harga yang ditawarkan boleh tahan la yang penting takder la mahal sangat. Kebiasaanya harga lelong pada malam raya akan lebih jauh dari murah. Bak kata peniaga utk " nih harga nak balik modal jer". 


ramainya kan...

ni warga perancis 


(gambar sekitar Bazar Ramadhan Jalan Tuanku Abdul Rahman)
Sementara Isteri aku masuk ke kedai pakaian, ada la ruang menunggu di hadapan kedai. Aku nih suka memerhatikan baju-t yang pengguna pakai. Ulang sekali lagi === "baju-t yang  pengguna pakai"...hehehe bukan per, saje aku ulang ayat nih, takut nnt ada plak yg terpeghasan tan plak. Semakin hari, percetakkan…

FAMILY DAY TEGAS..

Image
bAju ni sebenarnya siap pada 2 mei 2012. tapi sekarang baru  berkesempatan nak upload. line xbagus so nak upload gambar susah.. baju ni warna hijau sebenarnya tapi sebabkan cahaya gelap so nampak suram.


 nie...baju siap heatpress..n kami lipat.



mcm nie lah warna sebenar.just print belakang.

anyway thanks a alot kat  tegas...

apa tunggu lagi..u olls bila lagi nak tempah jom lah..murah  jer..