kerja umie lah ni


sambil masak..basuh baju..sekali tret tet tret tet...umie buka handset nokia..slidekan password..
eh kena pakai password  hahaha kalu dak habis internet umie di kojekan kat budak ceredik duorang ni...
tah kartun menda lah di downloadnya...eh pulak.. 
dapat mesej..nak cetak baju rewang..
alhamdulillah...aminn anak ku jawab...

sebenarnya sama je termnya sama je bila nak tempah baju..
umie cetak pun guna slikscreen..
rewang ni biasanya mereka tempah awal..

pemilihan baju juga perlu..biasanya rewang atau aktiviti keramaian..sesuai menggunakan cotton 160gsm. mutu kainnya serap peluh dan tak melekit. sejuk dan selesa berasap di kawah hehehe...
bole juga kalu nak guna baju tebal 190gsm tu...cuma bila peluh dengan keaktifan kita memayang bawang boleh menyebabkan kulit kita gatal..terutama ada masalah kulit.

ramai juga yang tanya kadar harga yang umie ambil..
umie tak ambil untung banyak pun..
sebab niat awal umie niaga hanya memenuhi kekosongan waktu..semasa menjadi surirumah..
dapatlah tambah sikitkan duit sayur..heheheh

RM10 Mahal tak?..paling tinggi umie ambil RM18 je..
itupun bergantung kuantiti warna dan side yang di cetak..

tapi rata rata min rm10..
mahal?..hurmm kalau sahabat nak tahu..harga kos sehelai baju antara rm6 hingga rm8 sehelai..
umie cuma ambil upah cetak sahaja biasanya...

oh mesin dah panggil..
umie nak continue cetak baju sat bye awakkk




Comments

Popular posts from this blog

JENIS- JENIS MATERIAL UNTUK T-SHIRT

TUALA a.k.a TOWEL