DARI MANA MAGNIFICO BAND MUSIC???

Pernah dengar muzik dari band ini tak? atau pernah join konsert yang mereka buat?
Kami kongsikan sedikit dari mana dan siapa pengasas band ini. 

Robert Pešut dilahirkan pada  1 Dis 1965 di Yugoslavia yang dikenalisebagai Magnifico,adalah seorang penyanyi dari Slovenia of Yugoslavia etnik.

Jalan muzikbermula dengan kumpulan muzik U'redu ,dia merakamkan albumpertama beliau dengan Tarian Mari (1992). Selepas itu, beliau memulakan kerjaya solo, rakaman enam album dalam dua belas tahun. 

Banyak lagu-lagu beliau telah menjadi bahagian penting dalam sejarah muzik Slovenia. Sesetengah daripadamereka adalah Silvija ( mengambil bahagian dalam pra-pemilihan Slovenia untukEurovision 1998), KDO je čefur , 24.000 poljubov dan Hir aj kam hir aj pergi kedua juga menjadi hit di beberapa negara lain seperti Itali dan bekasYugoslavia republik 

Sepanjang kerjayanya , beliau telah digabungkan disko, Balkan , funk dan muzik elektronik, mewujudkan gaya baru dan berjaya. Beliau telah bekerjasama dengan kumpulan-kumpulan lain Slovenia, seperti Sestre , dan yang paling baru-baru iniTurbolentza , satu lagi band Slovenia. 
Band ini dipaparkan dalam video muzikterbarunya , ' GIV bt benih .

Novel gaya Magnifico yang berpakaian, persembahan, dan petikan beliautelah mendapat kemasyhuran dan terkenal di Slovenia dan di negara-negara lainjuga


ini di luar negara.



Comments

Popular posts from this blog

PROJEK GELI-GELI UMIE

tempah baju murah cari lah kami...

SESUAI KER WARNA BAJU NI DENGAN AKU YER????