1....2.....3.... TARIK.. LAGI TARIK...






NAK TARIK APA NI.. MAIN TARIK TALI KER KAMI? ..KAMI JUST NAK KONGSI ELMU YANG KAMI PERNAH BELAJAR.. BAIK NI UTK KITA SEMUA.
APA TU?? JUAL PRODUK? EH BUKAN.. HABIS TU APA YER?

SATU DUA TIGAAAAA... TARIK.. TARIKKK LAGI.. TAU TAK BILA KITA MENYIMPAN IA MEMUDAHKAN KITA NAK TARIK AURA.. HAH AURA APA ITU? AURA KECANTIKAN KE..OH BUKAN..
AURALIFE KE LAGI SALAH.. TAPI AURA KEKAYAAN.. 











memula belajar dulu teknik-II mudah nak tarik aura kekayaan ni..


acaner nak tarik?????


TARIK TALI KUAT :

Setiap hari dapat duit simpan paling minima 2%. Jika sehari pendapatan anda RM100 simpanlah RM2. Jika RM2 tu rokok boleh dapat 4 batang. Biar sedikit tetapi percayalah, nanti entah macamana boleh jadi banyak.

TARIK KUAT LAGI:

Ambik 10 tin susu anak dan simpan di tempat yang berlainan. Bukan apa, kalau ada satu sahaja nanti itu juga yang dibuat korek. Kalau ada 10 tin dan satu tin dah berjaya kumpul RM100, maka ada RM1000. Ada orang kalau dalam simpanan dia ada RM1000 pun dah rasa macam kaya. Sebab itu susah nak ada lebih RM1000.

TARIK LAGI LAGI KUAT::

Tabung tarik duit yang berkesan ialah tabung sedekah anak yatim. Pergi mana-mana rumah anak yatim dan minta nombor akaun bank diaorang untuk anda boleh bankin setiap hari. Sebab itulah tabung duit anda sebenarnya.
Kalau anda ada RM1 juta dan RM200,000 dibuat sedekah anak yatim, itulah duit anda yang Allah sediakan rumah istana di syurga dengan kereta mewah yang dibuat daripada cahaya.

YEAH BAGUS TARIK LAGI ::

Tadi anak yatim, sekarang anak-anak tahfiz. Jadikan tabung tahfiz sebagai tabung simpanan anda. Sebabnya, setiap kali anak-anak tahfiz suapkan nasi ke dalam mulut dia hasil dari sedekah anda dan mereka mendapat tenaga untuk menghafal alquran , anda juga dapat pahala seperti mereka.



TARIK SEPUAS HATI:

Simpan duit dengan ibu anda. Belanjalah ibu anda berikan hadiah, belanja makan, bawak jalan.  Sebab dalam pembelajaran Tendai, salah satu cara untuk mencapai impian dengan cepat ialah menumpang aura ibu anda.

BAGUS BAGUS ANDA HEBAT!:

Setiap tabung anda , perlu ada simpanan daripada perniagaan yang berlainan. Cipta sumber pendapatan baru untuk meningkatkan simpanan. Jangan tumpukan pada satu sumber.



KUAT KUAT ANDA KUAT::

Daripada simpanan yang sedia ada, anda perlu simpan dalam bentuk emas. Sebab emas kenaikan naik setiap tahun berbanding duit kertas
Selain emas anda boleh simpan perak.

TARIK JANGAN LEPAS:

Jangan kedekut untuk gunakan duit anda untuk belajar pergi seminar. Saya juga masih pergi belajar dan setiap tahun saya berbelanja beribu untuk belajar ilmu baru. Jika saya sendiri belanja beribu, takkan ada yang baru belanja seratus nak tunggu sahaja. Mengapa saya sanggup belajar dan keluar kos besar ? Sebab saya tahu, setiap kali saya belajar ilmu baru saya boleh hasilkan pendapatan 10 ke 30 kali ganda.







TARIK SEPENUH HATI DAN JANGAN LEPAS::

Ada satu gudang rahsia yang saya selalu kongsikan untuk ahli-ahli Tendai dan yang datang ke seminar saya. Gudang itu merupakan gudang kekayaan. Siapa yang akses gudang itu, aura diri dia akan diselaraskan dengan energi kekayaan. Dan tentu sekali teknik sepuluh ini anda boleh tahu tetapi nak lakukannya perlu ada kesanggupan untuk datang belajar dan keluar kos.

Kesan selepas akses gudang kekayaan, pelbagai peluang kerjaya dan raih pendapatan akan datang kepada anda. Mengapa boleh begitu ? Sebab itulah potensi yang anda ada tetapi anda buat-buat tak tahu menyombong diri tidak mahu menggunakannya dan beranggapan anda sudah faham dan tahu semua.

Boleh kita mulakan dengan mendidik anak-anak bersama menyimpan.





https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/1383927_164099077121855_1945533377_n.png

kuasakan #cetakanT bersama #duanprintingmaju #luarbiasa @bumi printing maju






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

PROJEK GELI-GELI UMIE

tempah baju murah cari lah kami...

SESUAI KER WARNA BAJU NI DENGAN AKU YER????