So…kalau korang pun berminat nak order, jangan malu & jangan segan. Ikut step2 kat bawah ni : 1. Pertama2nya; korang pilih dulu baju mana yang berkenan,jenis kain,saiznya.. 2. cuba korang tetapkan berapa bajet sehelai baju tu. Kalau boleh yang munasabah le. Kalau korang bagi harga yang rendah sangat, saya akan bagi harga yang sepatutnya untuk baju tu pulak. 3. Tetapkan jugak berapa lai nak order…INGAT! lagi banyak lai order, lagi murah. 4. Design untuk print atas baju penting sebab saya nak bagi harga yang lebih tepat, kena ada design tu. Kalau boleh korang lukis jer atau buat dalam komputer, pastu scan & emel kat emel saya. So..lepas tu baru saya bagi harga yang lebih tepat. Takpun kalau nak sms atau call pun boleh….mana2 aje yang mudah pada korang. ..........salam mesra......

Comments

Popular posts from this blog

tempah baju murah cari lah kami...

SESUAI KER WARNA BAJU NI DENGAN AKU YER????

PROJEK GELI-GELI UMIE